This is it.

Lördagen vart som planerat , skit kul =) Att vara Emo är ganska kul, men de räcker för en dag bara, mk kläder, mkt smink, mkt hår, mkt jobb så att säga. men snygga vart vi, det kan ingen ta ifrån oss. här är en bild, ni kan ju avgöra själva. Jag, sabina & Syrran



Statt sög ju som vanligt, men vi gjorde iaf våran del, och det blev kul ändå. Sabina & jag kan ha kul vartsomhelst iof. Vi är liksom det roliga =) Det som va roligast av allt, måste va när dom drar på American Idiot med Greenday och jag o sabina börjar verkligen hoppa runt o dansa punkdans som fan. Va sjuuukt verkligen. haha.

Nu sitter jag på cafet. Det är stängt dock, men sitter och väntar på samtal så jag kan gå o möta Kenneth så ska vi gå och ta en fika och prata lite. Kommer bli kul, men blir nog lite stelt, men vafan.. ordnar sig nog. Efter det bär det väl hem för at spela Ps3 , köpt ett nytt spel som jag blivit beroende av, har lätt för att fastna för sånt, Saint row är det iaf. Älskar´t.

Nej nu får det va bra.

Peace motherfuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0