Onsdag.

Höromdagen träffade jag Kenneth, min riktiga farfar. Vi va och tog en fika tillsammans. Han är verkligen jätte trevlig och snäll. Han berättade massor om varför det vart som de vart och allt om hans missbruk. Sjukt hur mkt han hade gått igenom, men att han har tagit tag i det och är nu helt drogfri. I 40 år hade han ett missbruk, han är 60 nu. Ni kan ju tänka er själva. Han är ju hur bra som helst. Han är lätt att umgås med, känns som att vi har känt varandra hur länge som helst. Han skickade ett jätte fins sms till mig efteråt också¨, han skrev att han va så glad att han hade träffat mig nu, och att han hade mer att leva för nu. =D .. SKa blir intressant att se hur farmor och "Farfar" reagerar när jag berättar att jag har träffat honom. Dom vet nämligen inte att jag vet något, det är aldrig någon som beättat om honom för mig, mamma gjorde de för ngt år sen kanske.Sjukt att dom undanhåller en sån sak. Visst han har levt ett skitliv, men det är fortfarande min farfar.. För några veckor som bestämde jag mig ju för att leta upp han och var ju beredd att hitta en pundare, men hade ändå velat träffa honom och lära känna honom, hade han inte haft ett hem hade han fått bo hos mig. Så jag hade ju som sagt inte brytt mig, Det är ju mitt kött och blod. Men nu har jag honom! Och vi ska fortsätta att träffas.

Idag har jag ringt malins hundtjänst med, så jag kan gå kurs med Nelson, Han har blivit för jävligt rent utsagt, fy. så det måste styras upp. Blir nästa tisdag . Sen kommer väl sabina hit med och fikar, sitter på cafet som vanligt.
Måste träffa Sara ngn dag med, vet inte hur det ser ut i hennes nya lägenhet än.. och det va ett tag sen dom flyttade in.
Nej nu får det vara bra, 

peace!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul för dej gumman att det gick så bra med din farfar! Vart bor han nånstans? Hoppas du mår bra! Puss

2008-11-08 @ 12:07:14
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0