Lördag... Äntligen!

Ja, idag är det lördag, har längtat efter den här dagen i ett halvår eller något. Haha. Sabina och jag ska festa idag , och vi ska vara utklädda...till Emo! Kommer nog bli skit kul, eftersom vi har planerat den här dagen hur länge som helst, och fixar kläder och skor & allt som här till. Det är inte lätt att vara Emo, det kan jag tala om. Blir mkt att greja med bara för en dag, t'änk dom som gör det dagligen? ojojoj. Dom stackarna.
Igår hade Fiffi halloween fest på cafet, så jag, sabina & bolle va där o fixade och hjälpte till. Fiffi vart världens snyggaste Emo det kan jag lova er. Men sen har hon ju att brås på med ;-)
Den där historian jag skulle berätta med,. NU kommer sabina flippa för hon har hört den femhundra ggr. Haha, men vad kan man göra.
Åretigen sabina, jag o bolle (vi sitter ihop) va på rättegång i tisdags. Den gick bra kan jag tillägga. Men iaf. jag satt ute och väntade på att få komma in så kommer det ut en karl och pratar lite med mig,berättar att han har en son i kristinehamn, det sonen råkade vara min pappa. Helt sjukt, Hade aldrig träffat min riktiga farfar, Alla sa att hn bodde i degerfors och va knarkare och alkoholist, att han bodde i en kartong på gatan typ. Men de gjorde han inte, han hade gått behandling och bodde o karlstad sen 2005. Fick hans nr och vi har messat lite, han kommer hit i veckan. =) Ja det va den historian, nu ska jag nog jobba lite igen

Peace!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0