Jobb..

Ja idag jobbar jag själv hela dagen, det är verkligen det  tråkigaste jag vet. Sabina brukar komma ner och titta till mig då, men nu är ju hon o Norge och flashar runt så det blir det inge med. Alek kanske skulle komma ner iaf. Va med Alek igår, vi fikade sen följde jag med henne och handla ´lite, som vanligt.,blir lätt så när man är med henne, hon är nämligen shoppo-holic. =) Städa hela lägenheten igår med. Nelson hittade sin nya säng då. Rasmus lilla säng. Haha, hade hoppats på att han skulle sova där hela natten, men nej då. Efter en kvart eller något kom han och trängde sig ner vid mig så jag sov inget inatt heller. Funderar på att kanske hälsa på min farmor idag och berätta att jag har träffat min farfar. Vet inte hur hon kommer reagera men tror inte de blir positivt iaf. Undrar om Julia vet? Annars tycker jag hon borde få veta, jag vet ju hur besviken jag är för att ingen talade om för mig. Men det ordnar sig. Måste ju se till att berätta snart iaf, så jag inte säger det på julafton. Typ enda gången man träffas liksom. Hehe, är nog inte så populärt. =/
Nej nu ska ja göra någon nytta.
Peace

Kommentarer
Postat av: joahnna

men vart har alla sagt att han varit innan ?

kommer inte ihåg hur det var med det.. Jodå det e bra här med:) kram

2008-11-08 @ 14:35:42
Postat av: joihanna

oh de va ju inte så snällt att säga så när det inte är så.. Hur kom ni till att prata med varann o så ? Dålig update på bloggen nu. puss

2008-11-12 @ 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0