Helg, helg helg.

MMm, och jag vill festa men ja ska ju jobba imorgon, är isf på lördag men vafan. Rasmus är ju här o allt,. Får hoppa de den här helgen, men de va ett tag sen nu känns de som.. fast det va det väl inte antar jag. Nu jobbar jag. Ska jobba till fem, sen ska jag väl hem o se till så min familj får mat i sig. =) Johanna kom till stan idag, ska träffa henne någon dag i helgen, vet dock itne när hon kan, men hon SKA träffa mig iaf, annars blir jag sur. Så det så. Första snön kom idag med. LIte kul, fast kanske inte, äh jag vet inte. Min hund tyckte det va kul iaf, han va hel-vild. RAsmus ska få en pulka idag och åka lite, han och bolle skulle komma ner och fika lite senare. Blir kul, fast då blir det ju fullt upp. Han vet ju var kakorna finns, det kan ja ju tala om. Åh Raaz va så jävla rolig igår när vi va ute. Han ställde sig helt blick stilla och typ halv-viskar
- kom. till mig, och klappar på sig själv, som om jag vore en hund =) haha, iaf, så ja gick dit o ställde mig, han stog helt stilla och gjorde ngt sjuk min, men han såg ut att njuta, och ja skulle komma nämre och mer eller mindre lyssna? Sen säger han: - JAg kissa! Och jag bröt ihop, han är verkligen inte klok, och eftersom ja tyckte det va såå kul va han tvungen att göra det hela vägen. Of course!
Va en rolig dag igår. Är skönt att ha honom tillbaka.
Nej nu ska ja dricka mer kaffe, och vänta på att klockan ska gå så jag får gå hem någon gång.

Nu skrev Johanna med. Ska gå dit när jag slutar..

Peace motherfuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0