Marre marre marre marre marre

I lördags  va jag, bolle & Marléne på statt. Förfesten va så jävla rolig. Vill inte nämna namnen på dom som va där, lika bra så jag slipper att skämmas. =) Men roligt var det. Dom andra gick iaf till varvet och vi till statt. Minns inte riktigt om jag hade så kul där, va rätt full men sen vart jag skallad iaf. =) Jag lyckas alltid få stryk, men folk i den här stan kan inte skallas, då tycker jag att man ska hålla sig undan sånt. Fick en skallning i pannan!? =O .
Efter det skulle vi dra ihop en hel armé för att ge igen. haha. Jag kan säga att våran armé sög fett!! Alla va på i början, men sen går en o en fram och skakar hand med personerna i fråga och bestämmer sig för att allt är ok? Hm, trodde det va jag som bestämde när det va lugnt o inte. men tydligen inte. sen stod vi där, en armé på tre. Sabina, bolle & jag. Mén dom höll sig framför snuten hela tiden, så detg blev inget av ngt. Men vi ska nog ordna en riktigt hämnd, men en riktig armé!! Så det så.
Idag ska jag upp och kolla på aleks nya lägenhet, sen ska jag städa lite. Imorgon är det hundkurs, på onsdag rättegång, på torsdag kommer rasmus. Intressant vecka. =/
Får väl skriva mer blogg på fredag när jag ska jobba =) om inte min mor gömmer datorn som hon har börjat med.
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0