Jobb..

Är så jävla sliten, är inte van vid att jobba så mkt, och nu har jag jobbar varje dag sen i torsdags förra veckan, är ledig imorgon sen hela helgen igen. Det känns kan jag tala om, när man bara är van vid att typ gå i skolan eller ligga hemma o bara hoppa in och jobba ett par timmar, men vad ska man göra, mamma måste ju få jobba på sitt andra jobb som jag vet att hon trivs med och jag tjänar ju pengar , det är ju aldrig fel. men mamma ska nog börja heltid nu och då får ju jag hela månadslönen som hon brukar få annars. Det är ju inga fel. I helgen funderar jag på om jag kanske ska gå ut, men isf i karlstad eller ngt. men då måste jag fixa ngn skjuts, det är inte det lättaste. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva det har itne hänt så mkt på senaste tiden, såklart inte, det är ju kristinehamn.´..


peace

Kommentarer
Postat av: johanna

bra :D puss

2008-12-10 @ 12:30:29
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0