Happy new year

Har inte bloggat på skit länge, men har inte heller haft tillgång till dator. Dagen innan julafton åkte jag, mamma, sabina och syrran på kryssning. Synd bara att jag var jätte sjuk, och såg inte klok ut, mörka ringar (som blåtiror) under ögonen och för att inte tala om bulan i pannan! Dagen innan vi skulle åka hade jag fyrtio graders feber.. men kryssningen vart lyckad trots att jag va så dålig. Fick gå ner till läkaren på båten och få massa medicin på julafton, sen vart jag pigg och jag o sabina festade som galningar, Det slutade ju med att ja satt och spydde på toan vid fyra fem på morgonen när vi tog oss upp i hytten. Dåligt! Men så kan det gå. Nej kryssningar blir det mer av. =) Inte hänt så mycket heller direkt. Det är ju kristinehamn, här händer inget men ikväll är det fest iaf, det är ju trots allt nyår, och det enda roliga med det är ju att alla ska festa. Jag köpte med sprit och lite sånt från båten så det blir öl, skumpa, drinkar, shots , baileys mm ikväll. Känns som även denna kväll kommer sluta i spyor på en viss toalett. Att dricka sprit är inte min bästa sida och verkligen inte att blanda alla dessa ting. Synd bara att alla "krogar" i den här skitstaden är stängda på nyår. Det blir ju världens längsta förfest hos oss, sen ut på stan, sen hem igen typ? Värdelöst. Efter nyår skulle stockholmarna komma också va det sagt, det kommer bli riktigt kul, har inte träffat dom sen arvika nu. Och det är ju som sagt deras tur att komma hit, vi kör ju varannan gång, det är som ett distansförhållande mellan fyra personer. =)
Nu jobbar jag, men det blir en kort dag, vi har bara öppet till två, det är ju skönt, så jag kan gå hem och riva bland kläderna och komma fram till något att ha på mig, tror jag vet men ändå inte..
Nästa år ska ja leva ett sämre liv tror jag. Alla andras nyårlöfte är att leva bättre, göra saker bättre, men ja ska få med sabina så ska vi göra tvärtom!

En del folk kan vara så egoistiska. Om man bara tänker på sig själv sådär mkt kanske man inte ska sätta ett barn till världen, om det ens kommer finnas kvar efter detta? "Mitt val, jag bestämmer själv". Jo visst det sa jag också när jag var tolv år, nu är det inte bara DU längre. Väx upp för fan. Skäms över att jag har varit en av dina bästa vänner.


Gott nytt år!



                               Julafton!

the crew

       Kunde inte haft en bättre jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0