fy fan

Jag ska aldrig mer dricka.. Nu är det meningen att ja ska jobba, men kommer nog bara sitta här hela dagen, är så yr i huvudet, vet inte om det beror på att ja är bakis, eller det faktum att jag har SVERIGES bula i pannan för jag har slagit i huvudet i backen? Hade ja kunnat lägg ut en bild hade ja gjort det. Ni har aldrig sett ngt liknande!! Jag va ute med sabina igår och vart väl för full.. as usual, skulle tjaffsa med alla typ, sen skulle ja slå någon jävla brudjävel, men hon tog ju tag i håret på mig (hatar brudslagsmål), vad är det med det liksom? man blir ju handikappad då, ska man slåss, så ska man slåss med, gud. Jaja, nu gick de som det gick. Bolle ringde sjukhuset skiit länge kommer ja ihåg, sen somnade jag. Känns som jag har fått ngn slags hjärnskakning, ser ju knappt ngt, typiskt, ja som ska på kryss´ning snart. men idag blir det toklugnt, ska ligga inne och kolla film hela kvällen, och be någon pyssla om mig också. fy fan vilken kväll, vilken dag, vilket liv. att jag aldrig kan bete mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0