Ensam

Jobbar idag igen, imorgon är jag ledig, tror jag ska ut till min moster med hunden, och låta han härja lite där. hon bor ju utanför stan på en stor gårn med hund, katter och hästar, är nog roligt för honom. Åh, är så otroligt yr i huvuder, ser suddigt, kan bero på att jag knappt ätit något alls sen i lördags, har tagit ngn macka och druckit lite, börjar kännas nu, ramlar väl ihop här snart, men jag har ingen matlust alls.. Det har ju sina anledningar, Bolle va nyss här och gjorde mig ett par tjänster, vi sökte pengar ihop nu för sista gången, sen få vi klara oss på olika håll, ja ska bo själv i en lägenhet, hur ska det då? jag har aldrig bott helt ensam, men det kanske är bra för mig. Eller något, i helgen planerar jag att bli dyngrak iaf. det är så jävla behövligt. Om en vecka är det kryssning med, blir kul, fast ja har ju ingen att festa med där. får väl sitta där i baren som en alkis brud helt jävla själv.
Allt ordnar sig tillslut, men ja känner mig ensam..


Kommentarer
Postat av: Bininis !

du är aldrig ensam, finns jämt.. å du, ät nått!!

2008-12-17 @ 15:40:14
Postat av: Marléne

you´ll never walk alone, babe! tänker på dej!

2008-12-17 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0