Drama. Alltid drama.

Yes så är det. Förstår inte ens varför du skulle ringa mig om du bara skulle berätta hur elak Marlene va som gjorde det. Jag visste ju om det så varför inte vara arg på mig med, och det hon gjorde anser jag inte är fel heller. SOm sagt ni är ändå inte vänner. och jag kan inte tycka synd om dej, har alltid sagt att what comes around, goes around och nu gjorde det de. Skit ska ha skit helt enkelt, citerar en bra vän till mig :)
Idag var det rättegång iaf. Äntigen är allt över, bara att vänta på hans dom o hoppas att det är lugnt efter det här. Gick iaf bra, men det va jobbigt, riktigt träligt var det, sitta mitt emot den man älskar o berätta vad han har gjort fast ja redan förlåtit honom. Har köpt en julklapp till min syster med, hon kommer bli jätte glad! Men kan inte skriva det här. ibland tror jag att hon läser min blogg. Hon får den på bussen på vägen till båten tänkte jag, Passar cafet åt mamma nu, hon skulle byta däck, hon är alltid sist i stan med att sätta på vinterdäcken, så kommer bolle ner med så ska vi ta ut pengar och handla lite tror jag nog. Sen blir det promenad med Nel sen ska jag fan sova. Är jätte trött.

Ha det bra heeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0